Klantenservice & FAQ's

Onze klantenservice - offerte aanvragen - vragen stellen

Overdag zijn wij moeilijk te bereiken.
Telefonisch kunt u het beste na 15:00 bellen via het volgende telefoonnummer:

+31153614024 of +31657602034 (ook via WhatsApp).

Vragen via het contactformulier zullen over het algemeen binnen 24 uur worden beantwoord.

Contactgegevens Body & Soap

Kantoor:
Ambachtsweg 55
2641 KW  Pijnacker

Afhaal- en bezorgadres
De Does 9
2632 KT  Pijnacker

_______________________________

Heeft u vragen? 
Check hieronder onze FAQ's

Staat uw vraag er niet bij?
Stel uw vraag dan via ons contactformulier of via WhatsApp (alleen via mobiel).

1 Badparels
1.1 Hoeveel badparels in bad

Voor een ligbad gebruik je 2 badparels naar keuze.

1.2 Hoeveel badparels in voetenbad

Voor een voetenbad hoef je maar 1 badparel te gebruiken. Meer informatie over badparels kunt u hier lezen.

2 Badzout
2.1 Hoeveel badzout gebruiken

Aanbevolen hoeveelheid badzout voor ligbad is ongeveer 150 gram en voor een voetenbad ongeveer 30 gram

2.2 Voordelen van badzout

Buiten dat badzout heerlijk ruikt reinigt het uw huid en haalt badzout de hardheid uit het water, waardoor uw huid zijdezacht aanvoelt.

Meer informatie over badzout nodig? Deze kunt u hier vinden.

3 Copyright
3.1 Mag ik de afbeeldingen van Body & Soap gebruiken

Nee, dit is niet toegestaan. Ook niet als u de producten zelf gaat verkopen. Ook dan maakt u een eigen afbeelding die uniek is voor uw bedrijf.

 

© Copyright 2007-2022 Body & Soap

3.2 Mag ik teksten van Body & Soap gebruiken voor mijn website

Nee, dit is niet toegestaan. Bovendien zal Google dit afstraffen en zelfs uw website onzichtbaar maken voor zoekmachines. Google heeft namelijk een grote hekel aan dubbele en/of gekopieerde teksten op Google.

 

© Copyright 2007-2022 Body & Soap

4 Dropshipping
4.1 Doen jullie aan Dropshipping

In verband met een te grote concurrentie zijn wij gestopt met het onderdeel dropshipping.

Wij willen graag uniek blijven met onze producten en zijn trots op onze investering.

5 Factuur
5.1 Wanneer ontvang ik een factuur

Na ontvangst van uw betaling (iDeal, PayPal) ontvangt u automatisch een factuur in uw mailbox.

5.2 Kan ik eerst factuur ontvangen en daarna betalen

Ja dit kan. Tijdens de bestelprocedure kiest u qua betaling voor 'vooruit betalen' en rond u uw bestelling af. Laat ons per e-mail weten dat u eerst een factuur wenst te ontvangen.

6 Korting
6.1 Geven jullie korting?

Wij waarderen het enorm als klanten de tijd nemen om een beoordeling achter te laten na de ontvangst van een e-mail van WebwinkelKeur. Na ontvangst van een positieve ⭐⭐⭐⭐⭐beoordeling ontvangen al onze klanten een korting van 10%
Wel een beoordeling achtergelaten, maar nog geen kortingscode? Laat het ons even weten, zodat we deze alsnog kunnen sturen.

7 Levertijd
7.1 Wat is de levertijd binnen Nederland

De levertijd binnen Nederland is maximaal 2 werkdagen en naar een DHL punt tussen 2-4 werkdagen (mits voorradig). Dit geldt voor onze kant en klare producten. Producten die wij moeten maken zoals badzout etc. duurt qua levertijd 2 werkdagen langer. Op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze zelfgemaakte producten waarborgen.

7.2 Wat is de levertijd naar Belgë

De levertijd naar België is maximaal 4 werkdagen en naar een DHL punt tussen 4-6 werkdagen (mits voorradig). Dit geldt voor onze kant en klare producten. Producten die wij moeten maken zoals badzout etc. duurt qua levertijd 2 werkdagen langer. Op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze zelfgemaakte producten waarborgen.

7.3 Wat is de levertijd binnen de EU

De levertijd naar België is maximaal 6 werkdagen en naar een DHL punt tussen 6-8 werkdagen (mits voorradig). Dit geldt voor onze kant en klare producten. Producten die wij moeten maken zoals badzout etc. duurt qua levertijd 2 werkdagen langer. Op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze zelfgemaakte producten waarborgen.

8 Orderbedrag
8.1 Wat is het minimale orderbedrag

Het minimale orderbedrag is € 12,50
Omdat wij onze kosten er anders niet uithalen, zoals verpakking (opvulmateriaal, doos).

Bedankt voor uw begrip.

9 Orderbevestiging
9.1 Geen orderbevestiging ontvangen

Geen bevestiging van de order ontvangen in mailbox
Mails komen niet aan bij Hotmail, Outlook, Live of MSN
Probleem: e-mailtjes worden vaak niet ontvangen of de berichten komen in spam.

Oorzaak: Microsoft heeft een nieuw smartfilter geïmplementeerd. Deze probeert de gebruikers tegen spam te gebruiken.
Helaas staat deze vaak te streng afgesteld en worden berichten onterecht geblokkeerd.
Het vervelende aan de nieuwe smartfilter is dat berichten lijken te verdwijnen en de spambox (ongewenst) blijven hangen.

Oplossing:
Voeg de ontvanger (Body & Soap) bij Outlook/Hotmail/Live/MSN toe aan uw contactlijst.